Saturday 1 October 2011

::::|| VU ||:::: محبت ایک دعا ہے

 

محبت ایک دعا ہے

تم مجھے بس یہ دعا دینا

خطا کوئی جو ہو جائے

کبھی لہجہ بدل جائے

ضروری بات رہ جائے

میرا چہرا بدل جائے

اگر پہچان نہ پاؤں

تمہیں گر جان نہ پاؤں

دعا دینا

محبت ایک دعا ہے

تم مجھے بس یہ دعا دینا

 

ستارے توڑ نہ پاؤں

تمہارے کام نہ آؤں

توازن جو نہ رہ پائے

نظر بندی نظر آئے

اشارہ ہو شرارت کا

کوئی دھوکہ بصارت کا

دعا دینا

محبت ایک دعا ہے

تم مجھے بس یہ دعا دینا

 

میں تم سے کہہ نہیں پایا

تمہارے نام کا سایہ

میرے ہمراہ رہتا ہے

مجھے ہر پل یہ کہتا ہے

کوئی مشکل جو در آئے

تصور میرا دھندلائے

دعا دینا

محبت ایک دعا ہے

تم مجھے بس یہ دعا دینا

--
For study materials, past papers and assignments,
Join VU School at www.VusCool.com
and www.VUGuys.com
CoooL Virtual University Students Google Group.
To post to this group, send email to coool_vu_students@googlegroups.com
For more options, visit this group at
http://groups.google.com/group/coool_vu_students?hl=en

No comments:

Post a Comment