Friday 24 February 2012

[Pak Youth] Kis Marhalay Mein Hon



 

میں آرزوئے دید کے کِس مرحلے میں ہوں

خود آئینہ ہوں یا میں کسی آئینے میں ہوں

رہبر نے کیا فریب دیئے ہیں مجھے نہ پوچھ

منزل پہ ہوں نہ اب میں کسی راستے میں ہوں.

اِس دم نہیں ہے فرق ، صبا و سموم میں

اِحساس کے لطیف سے اِک دائرے میں ہوں

تیرے قریب رہ کے بھی تھا تجھ سے بے خبر

تجھ سے بچھڑ کے بھی میں تیرے رابطے میں ہوں

ہر شخص پوچھتا ہے میرا نام کِس لیے

تیری گلی میں آ کے عجب مخمصے میں ہوں

میں کِس طرح بیاں کروں حرفِ مدعا

جِس مرحلے میں کل تھا اُسی مرحلے میں ہوں

واصف مجھے ازل سے ملی منزلِ ابد

ہر دور پر محیط ہوں جِس زاویے میں ہوں


 

-- 







"A jậố gy Tậqdểểr k ZậậĐ mậin Jỏ  kisi Din 

Hó  jayể Gà Malộộm

""KHUĐ"

hà k Náhi há 

♦•♦•♦•♦•♦•

Apply Group MemberShip

 

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Pak Youth" group.
To post to this group, send email to pak-youth@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to pak-youth+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/pak-youth?hl=en.

No comments:

Post a Comment