Thursday 2 June 2011

Re: [Pak Youth] Quaan Ki Faryad قرآن کی فریاد

SUBHANALLAH

2011/6/2 bc110201268 Iftikhar Ahmed <bc110201268@vu.edu.pk>
بسم اللہ الرحمن الرحيم
السلام علیکم
 ميں تو نہيں البتہ رب کا قرآن کچھ کہہ رہا ہے آپ سے شيئر کر رہا ہوں ضرور پڑھيئے گا
 
قرآن کي فرياد
طاقوں ميں سجايا جاتا ہوں، آنکھوں سے لگايا جاتا ہوں
تعويذ بنيا يا جاتا ہوں ، دھو دھو کہ پلايا جاتا ہوں
 
جزدان حرير و ريشم کے اور پھول ستا رے چاندي کے
پھر عطر کي بارش ہوتي ہے خوشبو ميں بسايا جاتا ہوں
 
جس طرح سے طوطا مينا کو کچھ بول سکھائے جاتے ہيں
اس طرح سے پڑھايا جاتا ہوں اس طرح سکھايا جاتا ہوں
 
جب قول قسم لينے کيلئے ، تکرار کي نوبت آتي ہے
پھر ميري ضرورت پڑتي ہے ، ہاتھوں پہ اٹھايا جاتا ہوں
 
دل سوز سے خالي رہتے ہيں ، آنکھيں ہيں کہ نم ہوتي ہي نہيں
کہنے کو اک اک جلسے ميں، پڑھ پڑھ کہ سنايا جاتا ہوں
 
نيکي پہ بدي کا غلبہ ہے، سچائي سے بڑھ کہ دھوکہ ہے
اک بار ہنسايا جاتا ہوں، سو بار رلايا جاتا ہوں
 
يہ مجھے سے عقيدت کے دعوے ، قانون پہ راضي غيروں کے
يو ں بھي مجھے رسوا کرتے ہيں، يوں بھي ميں ستا يا جاتا ہوں
 
کس بزم ميں مجھ کو بار نہيں ، کس عرس ميں ميري دھوم نہيں
پھر بھي ميں اکيلا رہتا ہوں مجھ سابھي کوئي مظلوم نہيں

 اگر آڈيو سننا ہو تو يہاں کلک کريں
 
تصوير کي شکل ميں پڑھنے کيلئے يہاں کلک کريں



--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Pak Youth" group.
To post to this group, send email to pak-youth@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to pak-youth+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/pak-youth?hl=en.



--
Zindagi mein 2 Logo ka buhat khayal rahkoooo

Ist woh jiss ney tumhari jeet ke Liye buhat kuch hara hoo (Father)

2nd woh jiss ko tum ney har dukh me pukaara hoo (Mother)

Regards, 
Umair Saulat

--
You received this message because you are subscribed to the Google Groups "Pak Youth" group.
To post to this group, send email to pak-youth@googlegroups.com.
To unsubscribe from this group, send email to pak-youth+unsubscribe@googlegroups.com.
For more options, visit this group at http://groups.google.com/group/pak-youth?hl=en.

No comments:

Post a Comment